Kızlar merhaba. Tecrübe ya da bilgisi olanlara bir şey danışmak istiyorum. 34. haftamda sancım çıkması sebebiyle düzenli takibinde olduğum hastanede bir süre takip edildim sonra erken doğum riskine karşı beni başka bir yere yönlendirdiler. Şükür bir şey olmadı evime döndüm ama benim o gün birçok endişem oldu. Örnek veriyorum ben sezaryen olmak istiyorum ama birkaç sebeple muhtemelen zorunlu sezaryen olacak zaten. Bebeğin kafası genetik olarak 3-4 hafta önde, zaman zaman tansiyonlarım yükseliyor takip ediliyor ve vajinismus, panik atak gibi durumlarım var. Ama bunu sadece benim doktorum biliyor. Allah korusun bebeğin erken doğumu durumunda gittiğim hastanede ben bunları anlatmak zorunda mı kalacağım anlatamazsam ne olacak vs🤦🏻♀️ özellikle devlete gitmek zorunda kalırsam sorun yaşar mıyım diye korkuyorum. Gerçekten bilmiyorum o durumda ne yapılacağını. Belki anlamsız ama kaygımı paylaşmak istedim☹️