30 haftalık hamileyim bu sabah rutin günlük temizliğimi yaptıktan sonra bir anda bebeği aşağıda hissetmeye başladım ve ayağa kalkıp yürüdüğümde baskı hissediyorum çok fazla öyle çok canımı yakacak şekilde değil ama garip bir his öksürdüğümde bile canım açıyor bu haftalarda normal deyin nolur hastaneye gitmeli miyim yorumlarınızı bekliyorum 🥲 Bebeğin hareketlerini hissediyorum bu arada ama dediğim gibi aşağıda gibi