38 haftalık hamileyim normalden çok korktuğum için doktorumla sezeryana karar verdik şimdi sezeryandan korkuyorum sürekli kötü şeyler düşünüyorum napıcam nasıl olcak bilmiyorum 1 hafta sonra doğumum var çok korkuyorum ya bana bebeğe bir şey olursa diye baş edemiyorum korkularımla benim gibi olan var mı 😥 nasıl doğurucam ben bu çocuğu 😥