Nesli46 12 haftalık hamileyim 2 3 haftadır karnımda gaz sancısı gibi ağrı var sağ kasığıma iğne batar gibi oluyor gaz çıkarınca geçiyor ama sonra gene gaz oluyor varmı çözüm korkuyorum bazen daha bugün ultrasona girdim bi sıkıntı yok ama ağrılar korkutuyor