Seval0sevall Burcu__0506 az önce yaptım çok silik çıktı bu sefer bebe time sık idarar çıkıyorum diye mi bilemiyorum
Burcu__0506 Seval0sevall ya bence var ya yoksa böyle her testte çıkmazdı hadi biri bozuk diğeride bozuk diyelim kaçtane test yaptın hepside silik çıkıyor
Seval0sevall yuksell07 benle aynı ben 6 Eylül düşük yaptım 8 Ekim betam sıfırlandı 16 Ekim regl oldum bugün bat günüm olmadım 👍
yuksell07 K-1997 benimde tam 57 gün oldu ama ben kendim düşuk yaptım kürtaj olmak istemedim test yaptinmi sen