fizikcianne para veriyorsunuz diyr kendinizi ilah ilan etmenizin anlamı yok bence. Verdiğiniz paranın karşılığını muayene öncesi çok fazla beklemeyerek, her sorduğunuz soruya cevap alarak muayene sürelerini de ona göre ayarladıkları için hatta haftasonu da calıstıkları için hizmetin bedelini zaten ödemiş oluyorsunuz. Para veriyorsunuz diye size özel muamele beklemeniz yanlış. Diğer insanlar da sizin gibi para veriyor. Aldığınız hizmetin karşılığıdır kısacası o para. Bence bu kafa yapısından çıkın. Çok yanlış. Belki sizden durumu daha acil birisi vardır. Özel bir durum olmuştur. Arar sorarsınız. Tutum ve tavrınız çok yanlış. Bu kadar peşine düşeceğiniz parayı harcamayın bence.