Ttttttttttttt Bugün doktora gittim 16+3 plasenta aşağıda dedi doktor rahim büyüdükçe yukarıya çıkabilir 28. Haftaya kadar takip edicez dedi bu durumda olan var mı kafama çok takıldı korkuyorum bşy olur diye
ravzae Ttttttttttttt rahim zaten 24 haftaya kadar aşağıda olması gerekir rahim ağzını kapatmak için takılmayın buna ileriki haftalarda değişir daha vaktiniz var