Kızlar normal de bebek çok hareketli hiç durmuyor dün geceden beri hiç vurmadı çok hafif hissediyorum şekerli bişeyler yediğim de sola yattığımda dahil vurmadı doktora gittim nts çekti baktı sorun yok uyuyor dedi ama üzerinden 6 saat geçmesine rağmen bebek hiç vurmuyor ben anlamıyorum normal mi bu sizce yeri mi daraldı bir gün de ? yoksa sürekli mi uyuyor ? Ben mi vesvese yapıyorum normal mi bu ?