esshn Öncesinde böyle bir şikayetim/hissiyatım yoktu aslında ama birkaç gündür sanki karnım çok aşağıda. Bebeğin hareketlerini de resmen kasıklarımda hissediyorum bu normal midir?
mrsmom_ esshn ben de 23. Haftamda detayliya girdim dr asagilara inerek bakti bende oralarda olabilir mi bazen hareketleri orda hissediyorum dedim evet normal bebektir dedi
esshn Seguemka evet, kontrolüm ay sonunda bir anormallik varsa öncesinde gitmek için danışmak istedim
Laylaaa Normal canım aşağıda onun yukarısıda istediği yere vurur :)) benimde göbüşüm aşağı düşünüyor 25. Haftaya giricem bende bu gece.
esshn Laylaaa çok teşekkür ederim ya gerçekten tedirgin olmuştum karnıma da bakıyorum sanki aşağıda duruyor bebek hareketlerini de orda hissedince dedim acaba bir terslik mi var.. maşallah sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebeklerimizii🙏🏻🥰
ravzae esshn benimde öyle hatta yazı açmıştım inşallah normaldir çünkü bende baya aşağıda hissediyorum göbek deliğimin altında korkutuyor beni🥹🥹
esshn ravzae inşallah normaldir ama bu haftalarda çoğu kişi aynı yerde hissediyorsa haftasına göre olması gereken budur belki de.. bakalım umarım sorun olmaz