Benim ilk üç ay regl dönemlerinde sanki regl olacakmışım gibi ağrım oldu hiç şaşmadı hep beklenen regl tarihimde o ağrıları hissettim. Dr. Kağan Kocatepe’nin youtubeda bununla ilgili bir videosunu izlemiştim bunun olabileceğini söylüyordu, kendi doktorum da normal olduğunu söylemişti. Kanama olmadığı müddetçe sıkıntı olmaz Allahın izniyle