Kızlar merhaba 33 haftalık gebeyim öncelikle şunu söyleyeyim gebeliğin en başından beri alttan ağrım oluyor vajinamda baskı gibi ezik gibi tuhaf bir ağrı tuvalete oturunca çoğalıyor hatta 3 gündür de o kadar arttı ki ağrılarım dün karnım belim adet gibi ağrım oldu 1 saat falan aynı anda altta da hissettim korku sardı beni bu normal mi