Merhaba kızlar 14+3 olduk bugün kesin kız olduğunu öğrendim. 12+1de gittiğimde özeldeki doktor kız devletteki doktor erkek demişti. Özeldeki doktorum emin konuşuyordu devlette bugün emin olduk. Çok zor gösterdi cinsiyetini ama sonunda öğrendik çok şükür 🌸🌸🎉