SusamTanemibeklerken Merhaba kızlar pazartesi günü aşılama yaptırdım kanamanın lekelenmenin normal olduğunu biliyorum pembelik oluyordu hep ama bugün 1 kere pıhtıli gibi geldi bu sizce normalmi ne bileyim olmadı mı ki acaba diyorum