prensinannesi2024 30+4 haftaligim akşam yemeği filan yaptım evleri topladım çamaşır serdim baktım normalken hafiften ağrı girdi sol tarafa duşa girdim geçmedi vajinalin üstü yaşayan varmı
Mmnj prensinannesi2024 ben sabah yaşadım biraz gecer gibi oldu ve halsizlik biraz evet geçti dedim uyumuşum biraz bir kalktm yine aynı sol tarafımda hafiften agrı yine girdi bebeğim çok iyi maşallah içinde hiç durmuyor rahmimde bir esneme hissediyorum ayrıyaten sızlıyo rahmim felan bilemedim belim ağrıyor akşam yine agrı olursa bi acile gtsemmi ddiyorm nst sokar belki 1 hafta sonra da doğum için gün verilcek 35 haftalığım şuan
prensinannesi2024 Mmnj 34 haftalık kendi alacaklar ntsye oturdum gecdi gibi ayağa kalkıyorum gene aynai
Mmnj prensinannesi2024 bnde de var şuan o durum 35 haftayım çok yaklaştm artk ondandır diyorm 1 hafta sonra kontrol gelsn hemen diye dua edyrm