İyi günler arkadaşlar 26 haftalık hamileyim.1 hafta önce tartıldım 62 kilodaydım.Ama o hafta kabız oldum hiç tuvalete çıkamadım.bu hafta 63.40 kiloyum.araştırmalarıma göre her hafta 500 Gr yazıyor.Daha aşırıya kaçmamak için ne önerirsiniz.3 ana 3 ara öğün besleniyorum.Ara öğünlerde her öğünde 1 meyve toplamda 3 meyve yiyorum.Ama yine de kilo alıyorum