Merveee23 Arkadaşlar 32.haftada özellikle el parmaklarında ve ayaklarda ödem problemi için önerileriniz var mı ?
Filiz_76 Merveee23 bende 32+2 yim ayaklarım ellerim dev gibi tuzu kestim su çok içiyorum ama yine faydası yok anormal biraz 😀😀😀
Filiz_76 Ankara-58 tansiyonum normal ama çok yorulduğumda yada yürüdüğümde tansiyonum çok düşüyor ayakta zor duruyorum