Kızlar selam. 39+0 oldum yaklaşık bir aydır yalancı sancılarım var zaten nst de de yalancı sancılar çıkıyor ama son bir kaç zamandır iyice şiddetlendi. Dün gece de 1 gibi inanılmaz bir sancım oldu 5 sn kadar sürdü bir daha olmadı ama dün sabahtan beri regl olacakmışım gibi bacaklarım belim kasıklarım da ince sızı sızı ağrı. Bugün de sabah kalktım sıcaklık oldu yaklaşık çamaşırımın alt kısmı komple ıslaktı akıntı gibi de değil gibi de su mu dedim ama arkası gelmedi . Şimdi de kahve akıntılar olmaya başladı acaba nişan mı? Sizce doğum başlangıcı mı tüm bunlar?