Kızlar en son 4 haftalık hamileydim Bugün sabah kanamam geldi ve hastaneye gittim sonra hastanede baktım daha çok kanamam geldi doktorumun yanına girdim ve Doktorum bana bebeğin düşmüş dedi Ama üzülme Demek ki bu sağlıksız gebelikmiş dedi hiç başına böyle bir şey gelen var mı hala Kanamam devam ediyor ve her lavaboya oturduğumda Sanki bir şeyler düşüyor