Dilekylmaz Kızlar moralim çok bozuk pazartesi 16.7 çıkan değerim bugün 17.1 çıktı neler oluyor sizce 😔
tugcesakzci Dilekylmaz yüksek ihtimalle kimyasal gebelik canım çok geçmiş olsun artışını bugün minimum 25 olması gerekirdi. Aynı yerde ve aynı saatte mi yaptırdın ama o da etki ediyor bazen farklı yer veya farklı saatler olunca bu şekilde yanıltabiliyor
moonlight41 Dilekylmaz bnmde agustos ayinda başıma boyle birsy geldi ilk öğrendiğimde 21 sonra 32 sonra 23 oldu ve kanamam başladı bu artışlar 2 gun araylaydi
Elifinannesi5454 Dilekylmaz aynı hastanedemı verdn soncları frklı yerse sonuc degısebılıo bnm ole olmustu
umrumdadegil Dilekylmaz aynı yerde tekrar ver bence çünkü geçen gün biri daha böyle bir post açmıştı farklı yerlerde vermiş düşük gelmiş sonuç ama aynı yerde verdiğinde yükseldiğini görmüştü tekrar aynı yerde yarın kan ver
Elifinannesi5454 Dilekylmaz bnm dusuk bıle gosterdı farklı hastanede 15000dı 1 hafta snra farklı hastanede 14700 cıktı bnde cok uzuldm snra cok sukur skntı ckmadı
minikmucizeemaak Dilekylmaz Labaratuvsr farkı elbet olur ama bence az da olsa artış kendini belli ederdi
tugcesakzci Dilekylmaz isterseniz cuma günü son verdiğiniz yer ve saatte Bi daha verin o zaman durum ne tam olarak anlaşılır hala %60 artmamış olursa o zaman ki yasla gebelik denilebilir sonra düşer ve kanamayla büyük ihtimalle atar zaten
Dilekylmaz tugcesakzci cumaya dayanırmıyım bilmıyorum yarın gidip ilk yaptırdığım yerde baksam 16 dan kaça çıkması gerekiyor 4 gün geçmiş oluyor
Dilekylmaz tugcesakzci yarın gideyim ozaman düşük olsaydı belirti olmaz mıydı ağrım lekelenme falan yok
momofmychildren Dilekylmaz kimyasal gebelik olabilir eğer yükselmezse muhtemelen kanamanız olacak sizi üzmek istemem ama benim 6+4de kimyasal gebelikti olduğu belli olmuştu beta sağlıksız yükselmişti
minikmucizeemaak Dilekylmaz Kimyasla da belirti olmaz vanım, betan 0 lanmaya başlayınca kanaman başlar bence geçirdim daha önce betam düşmeye başlayınca kanamam başladı
tugcesakzci Dilekylmaz olmayadabilir belirti şart değil, zaten daha bebek ve kese oluşumu gerçekleşmemiş o yüzden kimyasal gebelik diyoruz