Zynp_ese55 yani evet kötü oluyor baya ben sezeryan oldum ama sezeryan günüm gelmeden normal doğum başladı boşta doktor yoktu ameliyat taydi o çıkana kadar odaya aldılar sancı çektim baha tek gelen giden yok nst bağladılar serum taktılar bekledim saat 5 buçukta gitti k 9 da sezeryana aldılar 1 buguk saat o oda da kaldım tek kötü oldum baya ağladım flaan ikinci doğumu m du ilki ozeldeydi özel tabiki daha iyi para açısından sıkıntı olmasaydı tyine ozel tercih ederdim öyle bir sıkıntın yoksa özele git istersen