Nur_budak 36+5 gece 4 gibi suyum geldi yatış yapıldı hiç sancim yok öylece suyum geliyor bekliyoruz 😔
ms_annisko_ Nstde sıkıntı olmadığı zaman bekliyorlar olursa hemen alıyorlar zaten. Hastanede olmanız çok iyi bu durumda