Nur_50
Kızım oldu erkek olsaydı bende Yiğit Eren düşünmüştüm ama bir akşam eşimin arkadaşıgile gittik tesadüfen öğrendim oğullarına Yiğit Eren koymuşlar biraz yaramazdı bizde vazgeçmiştik 🙈🙈 😂 Tabi her çocuk bir değil hepsi farklı aslında isimden değildir de..