ysysys ben oğlumda deli gibi tatlı yiyordum, geceleri kalkıp kaşık kaşık helva yiyordum ye tatlıyı ilk hamileliğimde doğru çıktı, şimdi bu hamileliğimde tatlıyı asla görmek istemiyorum bir pastayı bile bitiremiyorum çılgınlarca ekşi tuzlu yiyorum öyleki mutfağa birşey bırakmaya gittiğimde bir bardak turşu suyu içiyorum ☺️ ama 18 haftalık olmamıza rağmen cinsiyet netleşmedi iki kere kız dedi bir kere erkek dedi haftasonu kontrolüm var kesinleşir inşallah😁