alyamm_33 alyamm_33 ilk başta olanı regal’a 5 gün varken yaptım birini dün yaptım en alttakini bugün yaptım aynı saatte ilk idrar
Demmed alyamm_33 erken gebelik testlerinden alıp yapmanı tavsiye edrrim ilk defa boyle bir cubuk ile test gördüm
alyamm_33 Demmed canım ben bu ay ilk defa ultrasyon testi aldım pik gördüm çatlama gördüm yanında 4 tane de gebelik testi hediye edilmişti erken en baştakinde bir şey göremiyorum ama bu sonrakilerini hafif hayalet çizgi kuruma çizgisi de olabilir mi diye attm
alyamm_33 Dilara-23- peki canım üstteki testte baktın mı onda hala çizgi yok hani diyorum ki kuruma çizgisi olsa aynı test ay bilmiyorum ya ama hemen çıkmadı 5 dakika 10 dakika sonra çizgiler çıkmıştı
alyamm_33 birmucize1 en baştaki tertemiz olan 5 gün önce ortadaki dün en alttaki bugün bilmiyorum ki kuruma çizgisi mi kuruma çizgisi olsa üçünde olur hayırlısı olsun ama benim hiç umudum yok belirtim de yok 🥺
dhbetul Kuzum ben de aynı testten kullandım bak bende şöyle çıktı  Bundan iki gün sonra bir daha yaptım o daha da koyu çıkmıştı çekmeyi unutmuşum
dhbetul Senin ilk testte sanki çok silik karartı var ama bence biraz daha bekle test için. Yumurtlamadan 14 gün sonra benim böyle çıktı
alyamm_33 Semrat canım koruma çizgisi mi ben çok anlamıyorum ki Bir yanımda yok koruma çizgisi olsa en baştakinde de olur ortada hafif en altta Bir tık daha belirgin yarın tekrar mı yapayım
HilalimM63 alyamm_33 rabbım gonlune gore versın inş canm en yakın zamnda hayrlı haberınınalırz inş 🌸💕