Dün sezeryan doğum yaptım 38+0 her şey yolundaydi 2 hafta kadar önden gittiği için ve omuzları geniş olduğu sezeryana karar vermiştik doğar doğmaz yoğun bakıma aldılar dün makineye bağlıymis tamamen bugün sadece burnundan baglıymıs beslenmeye başlamış maalesef eve eli boş geldim çok üzülüyorum Süt sağacağım bu durumu yaşayan var mı kaç günde düzeliyor doktor ben bilemem şuan makineden ayrıldı ama 5 dk sonra tekrar makineye bağlanabilir belli olmaz dedi .