Kizlar 36. Haftadayim. karnimda baslayan bi uyusma oldu sonra vucuduma yayıldı. Hamilelikle ilgisi yok dedi doktorum norolojiye yolladı. Ordada kan sonuclarimda b12 im aşırı düşük cikti. İgne baslandi b12den olablr dediler ama kesin degil. Hiç hamilelikte boyle uyusmalar yasayan varmi merak ediyorm yada b12 eksikliginden boyle yasayan varmi