

Merhaba kızlar bende hamilelik şekeri var insulin kullanıyorum, 33+6 haftalık hamileyim.Ultrasonda bebek 3 hafta önden gidiyor.Doktorum 11 aralığa sezeryan tarihi verdi,ama kendiside o tarihe kadar hamileliğin gelip çıkacağına inanmadı.Kendisi ingilterede 9 aralıkta gelecek,vatsap üzerinden iletişime geçelim söyledi ona göre tam karar veririz.5 günden 1 nst-ye girmemi söyledi.Doktordan cevap gelene kadar çatlayacam.Bel ağrısı,çatı kemiği ağrısı,vajinada dolgunluk,tuvaletde yatıp kalmalar,uykusuzluk ne deseniz var.Nst-den anlayanlar sizce 11 aralığa kadar çocuk gelirmi? Bu arada tam 33 haftalıkken çocuğun kilosu 2700 gr,boyu 43,5 sm.