Papatyakokulukiz 6 haftaya göre az çıkmış dedi doktor. 10 gün sonra tekrar gel dedi . 85 cikti kan değerim bir sorun olur mu acaba ?
tugcesakzci Papatyakokulukiz kan değerinden kastın beta ise 2 gün sonra tekrar kan ver yükselişini takip edersin canım
minimix Papatyakokulukiz canım ben tüp bebekle hamile kaldım ilk beta ölçtürdüğümde 80çıkmıştı doktorum bizim istediğimiz 100ve üzeri ama ilerki günlere ilerleyebilir demişti. 2 gün sonra ölçtürdüm herşey yolunda çıktı kendini katlayarak gitti moralini sakın bozma
Cinarsaitinannesi Papatyakokulukiz daha önce hiç kan verdin mi canım belki geç dollenmedir yeni oluşmuştur hamilelik
Papatyakokulukiz Cinarsaitinannesi daha dün verdimde sağlık ocağında ki doktor korkuttu diş gebelik olabilir dedi bebek yerlesmemis olabilir dedi
Cinarsaitinannesi Papatyakokulukiz sen bu kani verdikten 48 saat sonra bir daha kan ver 2 katina artarsa merak etme bir sorun yoktur demek