Melekcetinkaya Kızlar bugün saatt 16:30 da sezeryanla doğuma alınacağım. Dualarınızı eksik etmeyinnn. Çok heyecan ve korku var.
umrumdadegil Melekcetinkaya sağlıkla gelsin bebiş inşallah güzel bir doğumun olsun 🥰 neden 34. Haftada alınıyorsun
Eflinlina Melekcetinkaya rabim bir nefeste kucağınıza almayı nasip etsin sağ sağlim kavuşun inşallah bebişinize 🙏
Asya011 İnşallah kuveze alınmaya gerek kalmadan sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥰 erken alınma sebebi nedir ben de tam 34. Haftadayım