1850 Msalbyrk zaten hemen taburcu edıyorlar ıkı kez vuruldum bende. Sadece bıraz yakıyor. Geçmiş olsun😊bebegımız ıcın faydalı bu iğne
Msalbyrk 1850 .hic yakmadı beni anlmadm 🤷♀️. Burda yanmda bi kz daha var oda vurulms benm yakti ağrım oldu dedi bende yatyom suan ckcam yarm saat snra
1850 Msalbyrk ben prulotonla bırlıkte vurulmustum bana ondanda agır gelmiş olabilir ıkı seferde de kanama oldugu ıcın vurulmustum