Gulsum-94
5 aylık kızım var adı Ahsen hem anlamı çok güzel hem de eşimin adı Ahmet benim Sena birleşimi Ahsen oluyor diye koyduk.. Nasip olur da birdaha olursa da başka kız isimlerinden
Almina, Aysima falan benimde çok hoşuma gidiyor, çok güzel bence.. Ama anlamlarını bilmiyorum