Merhaba, 25+3 günlük hamileyim. Rahim ağzı biraz kısa olduğu için 10 gündür progestan kullanıyorum ve dinleniyorum. Fakat son 3 gündür bağırsak ağrım var birde buna ek olarak bebekte biraz hareket azalması var. Yani hiç hareket etmiyor değil ama daha az ve çok geriden geliyormuş gibi cansiz. Böyle bir durum gelen var mı başına. Teşekkürler şimdiden.