Ebay53 Elifinannesi5454 benım de bır kusurdu..hangı test yaptı bölmüyorum kan aldılar kolumdanenfeksıyon hastalıkları uzmanı ıyı bır profesöre gıtmıstım korkup.su an 38 haftadayım.ınsallah sızınkı de sahte pozıtıf cıkar
Elifinannesi5454 Edaaa123 ne dedı pkı doktor bnde smdı ogrendm kan aldılar tekrrdn nasl br surec oluo
Hilalcr Elifinannesi5454 kaç haftalık hamilesiniz? Aynı testi mi tekrar istedi yoksa avidite mi yaptılar?
Ebay53 Bende de çok düşük bı değerle pozıtıf çıkmıştı sonra enfeksiyon hastalıkları uzmanına gıttım test tekrarı yapıldı negatıfmıs.bazen hamılelık kaynaklı da yalancı pozıtıf olabılıyormus düşük degerse
Ebay53 Elifinannesi5454 benim de o haftalarda sahte pozıtıf çıktı.ıkı kere yaptırdım testı ıkısınde de Farklı değerlerle pozıtıf çıktı.sonra profesöre gıttı. Üst testleri yapmışlardı sanırım negatif olduğunu ogrendık