Diririiririm ilk oğlumda 13+4’te erkek dedi doktor 4 yaşına oğlum, ikinci gebeliğimde korona zamanına denk geldiği için 20.hafta da kızımı öğrendik şimdi 3 yaşında. Üçüncü gebeliğimde 13+1 de doktor erkek tahmininde bulundu ama detaylıda %100 netleşti şimdi 3 hafta oldu oğlum doğalı. Eğer bebeğinin pozisyonu uygun olursa ve doktor tecrübeli ise erken tahmin bulunuyorlar ama en güzeli detaylıyı beklemek her zaman.🙂