İyi geceler hanımlar🌸 bu saate kadar uyuyamamamın sebebi sol kasığımda ki batma ve tam yumurtalık hizzasında ki belimde ki ağrı, biraz arastırma yapayım dedim ve sohbetinizi gördüm. Beklenen adet tarihimden 2 gün önce pembe tonlarında çok az miktarda lekelenmem başladı. Hala devam ediyor. Bat 13 kasım ancak pembe renginden koyulaşmaya dönmedi. 12 kasımda kan testi, 14 kasımda hassas kaset test yaptım negatif çıktı. Kan vermek içinde vaktim olmadı. bat’den 1 hafta öncesinde adet olacakmışım gibi kasıklarım ağrımaya başladı, göğüslerim acımaya başladı ancak adet olamıyorum.
Hamileysem eğer kanda ne zaman çıkar? Ne zaman yaptırmam daha sağlıklı olur?