Umutluol Adet gecikmesi yaşıyorum,bugün normalde 2.günüm. belim ağrıyor karnım da hafif ağrıyor ama hala adet olmadım test yaptım çıkmadı sizde de böyle olan var mı?
Semrat Umutluol kan ver canım bende bugün adet olmam lazım yada dün olmadım test yaptım aynı sen gbi negatif
_Mother_ Umutluol sat 9 Ekim hayla adet olmadım kan da negatif çıktı büyük bir çıkmazdayım ne hamile olduğum belki ne olmadığım gebelik yoksa niye adet olmafim hayla onu da bilmiyorum
Semrat Umutluol yok canım daha benim bugün adet günüm ama dünde olablrdim geçsin bi kaç gün olmazsam vercem
matmazellayy Umutluol Birazdaha bekle en azından 5 6 gün çünkü 1 hafta beklenmesi lazım benimde bu şekildeydi hatta o kadar sancım vardı adet olacağım dedim meğer hamileymisim 6 gün bekledim test yaptım hemen pozitif çıktı rabbim tez vakitte bu mutluluğu isteyen herekes nasip etsin canım sana da
Zeehraaaa Umutluol normalde regl düzenliyse 10 gün gecikme anormal olur senin için sağlık sorununda yoksa gecikme gebeliktendir mantıken
matmazellayy Umutluol adet gecikmen 2 gün olmuş daha çıkmaması normal erken gebelik testi alabilirsin predictor veya prodoctor bı kaç gün daha bekleyip yapabilirsin beklemende fayda var hem üzülmemek açısından hem daha iyi sonuç vermesi açısından bekle bence canım en azindan bı kaç gün daha sabret
Zeynooooooo Umutluol baya normal bazen gecikme oliyor her gecikmeni hamilelik sanmak olmaz belki baska bisey var kadinsi bir problem ondan gecikme
Neytiri Ben gecikmenin 4. Günü yapmıştım negatif çıkmıştı. Gecikmenin 10. Gününde tekrarladığımda pozitif çıkmıştı ☺️
Umutluol Neytiri yaaa inşallah benimki de pozitiftir. Rabbim isteyen herkese nasip eylesin bana da 🤲🤲🥹
eylem-47 Neytiri Ben de gecikmenin 4.günü kan verdim negatifti. Bugün 10. günüm adet olmadım henüz sizce ne zaman test yapayım?
Umutluol matmazellayy Amin inşallah çok sağolun eşim de ben de çok istiyoruz o da ben üzülmeyim diye bir şey demiyor ama ikimizin de canı sıkılıyor bu duruma hayırlısı olsun 🤲
Umutluol Zeehraaaa aslında benim düzenliydi ama bir ara 5 gün gecikti sonraki ayda 10 gün gecikti ondan sonra hep 15,16,17 si gibi oluyordum bende pcos var ondan da olabilir
Umutluol matmazellayy prodoctor adete 2 gün kala yapmıştım negatif çıkmıştı ama dediğiniz gibi erken olabilir hayırlısı olsun
matmazellayy Umutluol insan sabredemiyor bende öyle olmuştum ama en güzel sonucu birazdaha sabrederek alırsın inşaAllah ta vardır canım eşler istiyor benimde istiyordu birşey demiyordu çevre baskısından hep negatif düşünüyordum elhamdülillah Allah nasip etti rabbim herkese bu mutluluğu yaşatsın sizlere de 🥰