benimde çok erken zamanlarda 16ya kadar çıkan tansiyonum vardı baş dönmesinden ayağa kalkamıyordum. Sebepsiz yere çıkmıyordur benim kansızlıktan dolayıymış bebeğimin gelişimide bu yüzden iki hafta geride kaldı bir an önce demirinize kanınıza baktırın kalbinize de. bir gece hastanede yattım demir takviyesi yaptılar sonra doktor tansiyon ilacımı 3 e çıkardı şuan en yüksek 13. normal hayatıma döndüm sonunda