Kızlar ilk defa hamile kalıyorum da cahilliğime verin bişey soracağım. 6. haftadayım şu an. 2 defa özele gittim ilaç aldım falan ama ayriyeten sağlık ocağına da mı gitmem gerekiyor ? Hamilelere aşı vuruluyormuş diye duydum. Nasıl oluyor plan program bilmiyorum da aydınlatabilir misiniz beni 🫶🏼🤍