1palyaco

Bu da benimki ne kadar benziyo ikisi birbirine kese sekli falan ayrica bende bebegi göremedim dün gittim 5+2 de banada yolktan falan bahsetmedi bende sormadim olumsuz bisey duymaktan korktum açıkçası haftaya cuma tekrar gidicem insallah ikimizde görürüz 🤲🏻 bu arada bende de nokta var ama nedense o oldugunu düşünmüyorum yolkun