Kızlar 16+6 dan selam. Bugün 100/100 olarak cinsiyetimizi doktorumuz söyledi. Bizim içimizde hep kız vardı ama evlendiğimden beri damat ve gelin tarafı olarak hep kız yogunluğu var ve kesin bizim erkek bebegimiz olacak demiştim taa o zamanlar 😂 içime erkek dogmuştu erkek bebek hiç bakmadım sevdim sadece. çevrem hep erkek diyordu. Ve sonunda erkek bebegimiz olacak 😇🩵