kressida Kızlar merhaba. 30. haftanın içindeyiz, ikizlere hamileyim. Ara ara kaşıntılarım oluyor iki hafta önce karaciğer değerlerim, ggt vs bakıldı sorun yoktu ama 2 gündür geçmeyen el içi ve ayak içi kaşıntım var. Aranızda bu durumu yaşayan var mı?
babylook kressida ben de aynı durumdayım 30 haftamda başladı 36 haftadayım geçmiyor tahlilerim herşey normal sanırım cildimiz kuruyor o yüzden hiç geçmiyor ne sürsem fayda etmiyor sıcak duş iyi geliyor
Minnakkurabiyeveannesi27 kressida Canım buna gebelik kaşıntısı diyorlar hatta pupp hastalığı diye de geçiyor bol bol su tüket onun dışında ılık su ile duş al vücudunu sürekli nemli tut birde doktoruna şöyle kaisntisi için hak yazabiliyorlar o en azından az da olsa rahatlatıyor geçmiş olsun
esmerrmm kressida safra asidim yukselmisti ayaklarim.falan kasiniyordu allahtan son haftamdaydim acil doguma aldilar cnn
kressida babylook çok korkuyorum kolestaz veya uyuz olmaktan ama bana da sıcak duş iyi geliyor yine de içim rahat etsin diye acile gitmeyi düşünüyorum :(
Minnakkurabiyeveannesi27 kressida inanın bazı hamilelikler gerçekten çok zor geçiyor bende oğlumda öyle olmuştum ilk önce bitmeyen baş dönmesi sonra boyun ağrısı ardından kulak ağrısı daha sonra bitmeyen bir kaşıntı almıştı beni o yüzden sizi çok çok iyi anlıyorum
kressida Minnakkurabiyeveannesi27 Gittim alerjik duruyor dediler allerset yazdılar acilde ama sadece gerektiğinde kullan dediler, reçetede de sadece mutlak gerekli zamanlarda diyor ikiye bölüp kullanacağım belki o bile yeterli gelir bakalım:(
Minnakkurabiyeveannesi27 kressida hayır gerek yok 10 mg ilk ise gece yatmadan bir tane için birkaç gün emin olun zararı olmayacak
kressida esmerrmm Aralıksız mıydı kaşıntı? Ben ara ara yaşıyorum tiklentikçe daha da artıyor sanki. Cildiyeye vs randevu bulamıyorum dahiliyeye aldım yarın sabaha bu safra asitlerine bakar di mi?
babylook Aise44 yok hayır degil tahlilerim herşey güzel bir sıkıntı çıkmadı doktorum normal doğumdan sonra geçicek dedi zaten son 4 günüm kaldı hayırlısıyla geçiçektir.
Aise44 babylook zaten benim dediğim de öyle bende de aynısı var tahliller hepsi normal geçmesi için tek tedavi doğum hamilelik alerjisi yaşadığımız doğumla bitecek bende 5 gün kaldı elhamdülillah