tugce09 merhaba hanımlar 11 haftalık hamileyim hemoroid çıktı bende protolog pomad önerdi doktorum kullanan ve faydasını gören var mı??
Mila_01 tugce09 bende de var ölüyorum resmen ben hiç bir şey kullanmadım sadece pamuğa zeytinyağ sürüyorum oraya koyuyorum düne kadar kanama yoktu dünde sanırım bir tanesi patlatı kanadı hamilelikten önce yoktu umarım bitince buda biter
sarii06 bende de var mi 10 haftalık hamileyim bence bi ilaç içmemelisin doğal yontemlere başvur ben öyle yapıyorum