Babyannesii hocada fotokopi şeklinde bir sürü çıktı vardı. Kendi ismini ve bebeğin ismini ayrı kağıtlara yazıyorsun ona ayrı Muska bana ayrı yaptık aynı dua ama isimlerimiz i yazdık anladın mi canm ona ayrı oldu yani hatta çoğalttım ben onu diğer bebeklere nasip olursa onların adını yazıp koyarım diye hoca dedi