Smiley87 Fatmakaya158 bende çok seviyprum 😋çikolata yemekten iyidir yani fındık faydalı sonuçta 😅 tabi şeker var içinde abartmamak lazım , yarasın bebişlerimize 😁👶🏻
Fatmakaya158 Irmakdkm Benim aldığımda şeker Yok bal vardır yazıyo o yüzden tadı çok da güzel değil sanki :))