sasha Arkadaşlar gebelik 3. Trimester bayağı bi horluyormuşum, eşim öyle diyor, napayim ben bilemedim, adam uyuyamıyor artık başka odada yatıyor. Üzülüyorum ister istemez ama burun etim şişiyor, hormonelmiş sanırım, ne yapabilirim ki ben?
LavinsMom sasha bende horluyorum ama esim hic bana soylemedi uzulurum diye. Hatta sordugumda hayir horlamiyorsun demisti oysa horlamama ayilmistim kendim🤦🏻♀️ yani boylee soylemeside hos degil sonucta iki can tasiyorsun. Normal burun sisiyor. Bi caresi yok . Yarin öbür gun cocuk agladiginda da uyuyamiyorum deyip seni yalniz birakip diger odaya mi gecicek? Ne alaka.
minimix sasha valla ben kendi horlama sesime uyanıyorum inanır mısınız ya eşim duymuyor ya da dile getirmiyor bilemiyorum
annemsii sasha valla benim kocam benden daha çok horluyor hatta öyle bir horluyor ki geceleri uyuyamıyorum
AymTii sasha bende horluyo Rum. Eşim horladın dedi bi gün, “koca adam gibi mi horladım yoksa sakın sakin mi ” Diye sordum. “Bazen yükseldin bazen normaldi” Dedi. Güldüm geçtim. Umrumda olmaz valla. Ben onun horlamasını, o benim horlamamı videoya alıp gülüyoruz 😂 çok üstelerse Hürrem Sultan gibi “ben gebeyim” Diyip çıkıyorum işin içinden. Hastalıkta sağlıkta dedik yola çıkarken, yarın bi gün allah korusun birimizden biri yatağa düşse diğerinin eline bakacak. Horlama ne ki
sasha LavinsMom öyle işte napayım, dinlenmesi gerektiğini söylüyor. Ben eczaneden bir şey alabilir miyim sprey ya da ne bileyim burna takılan bir aparat gibi?
Hayalgokce LavinsMom mecbur dinlenmesi gerekecek adam yorucu bir iste calisyorsa gecede uyuyamiyorsa ne yapsin.Ben babannmle ayni odada yatardim bekarken rahmetli horlardi ses etmezdim ama aglardim uyuyamadgim icin gozler sis okula giderdim asla verim alamazdim.Boyle şeylere kirilmak olmaz oda kırıcı dememstir zaten bu yüzden uyayamadgni dile getirmis olblr bu esine sevgisiyle falan alakali bi durum degl
LavinsMom sasha hayir canim cok normal bunun onune napsanda gecilmiyor. Benim alerjimde vardi ust uste geldi sisdi baya horluyorum doktor normal oldugunu soyledi. Hem cogu doktor ne hamilelikte ne normal gunlerde sprey onermiyor buruna. Ne alaka ya herkes dinlenmek istiyor boyle uzmeye ne hakki var sizi. Cinsel iliskini simdi şöyle soyliyeyim erkekler karin buyudukten sonra korkuyorlar bebege birsey olur diye dile getiriryorlar kendilerini geri cekiyorlar cogu zaman. Ya korkarak yaklasiyor. Ama simdi sizin esinizi bilemem ne dusunup yapiyor horlamana bile laf ediyorsa. Öküz galiba afedersin. Yani simdiden boyleyse cocuk olunca bu sana hic yardimci olmaz
anonimm1907 hepimiz öyleyiz horluyoruz kaçamayız bundan burun etlerimiz şişiyor ve elimizde değil bende sürekli horlamama uyanıyorum
LavinsMom Hayalgokce benim kocam mevsimle alakali gece 3-4 de gelip sabah 8 de durup ise gittigi zamanlar simdi. Ama hicbir zaman boyle sey soyleyip bana gostermiyor cunki hassas oldugumuz donem soncuta bu cocugu da tekbasima yapmadim. Babaanne baba anne kardes bunlar bambaska kimse cekmek zorunda degil. Es dedigin bambaska olay. Hiic karistirmayin hanimefendi. Eger birbirmizin kahrini iyisini kotusunu cekemiyorsak neden evleniyoruz? Akrabalarimizla ayni olucaksa munasebetimiz o zaman neden evleniyoruz . Biz de geceleri uyuyamiyoruz gece o kadar uyaniyorum uykum bolunuyor sanki biz keyif mi cekiyoruz. Ama dogru herkesin eşi farkli belki de ben boyleseyler gormedigim icin ondan bana cok garip geliyor.
sasha Hayalgokce çok da yorucu bi iş değil ama işte dinlenmem gerekiyor diyo, uyuyamıyorum diyo. Ben de ayrı yatmasına hep izin verirsem aramiz soğur diye korkuyorum :(
sasha LavinsMom az önce yanıma geldi, seni üzmek istemedim dedi falan, şaka yapmaya çalışıyor. Ama ne yapacam bilmiyorum gerçekten.
Hayalgokce LavinsMom yok benim esimde demez bana Allah razi olsun ama deseydide alinmazdim asla bn 0na diyorum ama horluyosun uyuyamiyorum diye 😀
Balmommyy Hayalgokce bende diyorum ya o horladınız zaman uyandırıyorum horlama diyorum 😂😂o bana bişey demiyor duymuyor heralde
LavinsMom Hayalgokce ya adamlara uzuluyorum bazen cok ustlerne gidiyoruz hormonlarla alakali. Qıkı cikmiyor ya garibimin 😄😍
Balmommyy sasha bende horluyorum bazen ağzımdan nefes alıyorum burnumdan alamıyorum ama eşim bişey demiyor dalgasına bana diyor kara tren gibi çekiyorsun diyor gülüyor bende rahatsız oluyormusun diyorum yok olmuyorum hayatım diyor