39+1 günlük olduk düne kadar çok neşeliydim kahkalar falan atıyordum ama bu sabah uyandığımdan beri üstümde bi ağırlık var bunalıyorum içim daralıyor sanki şuan bebeğim doğsa heycanlı bile olamam o mutluluğu yaşayamam öyle bi durumdayım yani hamileliğimin son zamanlarının böyle geçmesini istemiyorum ama napsam içimden atamıyorum napabilirim kızlar yardım edin lütfen😟