Babyy21 Merhaba arkadaşlar 27 haftalık hamileyim. Grip oldum malesef. İlaç da kullanamadığım için zor geçiyor biraz. Sormak istediğim hastalandığımdan beri bebeğimin hareketleri azaldı. Arada kıpırdanıyor fakat çok nadir tekme filan da yok. Normal mi acaba
serapguness Aynı durumdayım 24. Haftadayız bizde grip oldum ve ilaç kullanamadığım için geçmek bilmedi hareketleri nerdeyse hiç denecek kadar az doktora gittiniz mi ben ilaç kullanamıyoruz diye gitmedim
Babyy21 serapguness valla acile gittim ama hiç bişey yapmadılar parol yazdılar sadece. Nane limon , mandalina filan tüketin
Bebisbg34 serapguness 24 haftalıkte net hareket ediyomu dışardan falan belli olyomu ben 23.haftadayım ne hareket ediyo dogru düzgün bigün varsa bigün yoo uzanıp dınlemem lazım karnımda öyle dişardan belli değil 🤦🏼♀️
Melike_4949 Babyy21 bir yerde topluyor kendini canım karnın sert oluyor bir dk falan sürüyor o kasılma işte karnımın sağ tarafında toplanıp sertleşiyor 1 dk
serapguness Bebisbg34 bazen karnım yukarı aşağı oynuyo tekme attığında ama oturup karnımı izlemem lazım 😂 şuan net belli olmuyor benimde bu haftalardan sonra belli olur heralde artık
serapguness Bebisbg34 her bebek farklı biz 18. Haftadan beri yerimizde durmuyoruz doğduğunda nasıl olacak bakalım rabbim hepimize kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🥰