AE42 kendini kasma serbest bırak hiçbişey olmuyo şu çatı muaynesini çok abartıyolar şöyle acıdı böyle oldu hiçkorkutma kendini git yarın muayne ol bu öldüm bittim diyenlere çok gülersin okadar basit bişey yani ben 2 günde bir oluyordum muayne günümü geçmişti açılma varmı die sürekli çağırıyodu doktor