cigdem7006 son haftalarımda benimde yoğun dediğiniz gibi akıntım oluyordu enfeksiyonda vardı bende çok ağrım oluyordu ama doğum 40+2 de kıpkırmızı gelen nışanla başlamıştı benim, belki sizin yalancı sancı filan olabilir kötüyseniz gidin bi nstye filan alırlar