Youngmotherr Yelizhas kalp atışını doktor 6+2 de duydu ama ben 19+3 de duydum, ilk öğrendiğimde betam 235ti
Nil00 Yelizhas haftaya ancak keseyi görebilirsin ondan 2 hafta sonra kalp atışı ve bebeği görebilirsin
_06ogretmenanne 4+4 görünüyordu SAT’a göre. 771 gibi bir şeydi sanırsam beta. İlk 7+4 de kalp atışı duydum
Melliisaa Yelizhas Bende bugün tam 7 hafta oldum kalp atışı için geldim bekliyorum birazdan gireceğim doktora